Nebaví vás telefonování do ordinace? Nechcete psát e-maily? Využijte on-line komunikaci.
Našim pacientům je nově k dispozici objednávkový systém SmartMedix, který nabízí po přihlášení i další služby a umožňuje jednodušší způsob komunikace s ordinací:
Pro plnohodnotný přístup do tohoto systému musí mít pacient ve své kartě u lékaře uložený e-mail, prostřednictvím kterého se bude do systému přihlašovat. Bez uloženého e-mailu může pacient využít pouze prosté objednání, bez dalších funkcí.
V návodu níže se dozvíte, jak se zaregistrovat a jak začít systém používat – pro vaše větší pohodlí v komunikaci s ordinací:
Přístup bez registrace
Jednorázové objednání
Pacient volí tlačítko Objednat se a má k dispozici kalendář s přehledem termínů. Zde zvolí si volný (zelený) termín dle své preference. Následuje vyplnění několika základních údajů do formuláře (jméno, příjmení, RČ, pojišťovna, telefon, e-mail, důvod návštěvy) a přes tlačítko Odeslat potvrdí svůj požadavek.
Po odeslání požadavku mu systém zašle zpět informaci o uvedené objednávce. Objednávka je platná až po doručení potvrzovacího e-mailu!


Přístup s registrací
Krok 1: Registrace e-mailové adresy
Aby se pacient mohl registrovat musí mít nejprve svou e-mailovou adresu uloženou ve své kartě u lékaře. Informujte se prosím u lékaře o této možnosti při své další návštěvě nebo nás kontaktujte s tímto požadavkem (e-mailem či telefonicky).

Přístup s registrací
Krok 2: První přístup
Při prvním přístupu do systému volí pacient volbu Nová registrace nebo zapomenuté heslo. Následně vyplní svou e-mailovou adresu (stejnou, jako má registrovanou ve své kartě u lékaře), zaškrtne Souhlas se zpracováním osobních údajů a volí Registrovat.
Systém doprovodí pacienta dalším postupem. Tím si vytvoří vstupní přihlašovací údaje. Heslo si volí pacient sám.


Přístup s registrací
Krok 3: Výběr požadavku
Po úspěšném přihlášení si pacient vybírá jakoukoliv z nabízených služeb a systém ho navádí správním vyplněním a odesláním formuláře.
Objednání návštěvy k lékaři
Pacient má vždy k dispozici kalendář s přehledem termínů a volí si volný termín, dle své preference. Následně vyplní důvod své návštěvy do formuláře a odešle požadavek.
Po odeslání požadavku mu systém zašle zpět informaci o uvedené objednávce. Objednávka je platná až po doručení potvrzovacího e-mailu!
- při objednání neblokujte prosím více termínů
- pokud se nemůžete v rezervovaném termínu dostavit, zrušte svou rezervaci co nejdříve a uvolněte tak termín pro ostatní pacienty
Žádost o vystavení receptu
Pacient vyplní příslušný formulář. Každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně, pokud tedy požadujete více léčivých přípravků, je potřeba opakovat vyplnění formuláře.
Recept je následně vystaven a zaslán formou e-receptu dle časových možností lékaře (zpravidla týž den po skončení ordinačních hodin nebo nejpozději další pracovní den).
Informace nebo dotaz léčbě
Pacient vyplní příslušný formulář se svým dotazem. V případě potřeby může lékaři rovněž zaslat i přílohu (soubor ve formátu .pdf nebo obrázek).
Odpověď je zaslána formou e-mailu dle časových možností lékaře (zpravidla týž den po skončení ordinačních hodin nebo nejpozději další pracovní den).
Přehled termínů
Pacient má v systému přehled termínů svých preventivních prohlídek, termínů očkování aj.